Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj
16. 11. 2020

Jesenski webinar

Vabimo vas na webinar za učitelje 2. triletja z naslovom Od vsakdanje izkušnje do znanja, ki ga bomo izvedli v ponedeljek, 23. 11. 2020, s pričetkom ob 14.30.
Webinar bodo vodili avtorji in uredniki gradiv Naše zgodbe. Tokrat bomo podrobneje predstavili gradiva za matematiko ter naravoslovje in tehniko. Ne zamudite!

Program:
14.30–14.40 Uvodni pozdrav (Vasja Kožuh, glavni urednik)
14.40–15.10 Motivacijske zgodbe pri MAT in NIT
15.10–15.20 Debata
15.20–15:30 Zaključek (Vanja Kovačič, svetovalka za izobraževanje)

Za vse, ki se nam niste utegnili pridružiti, objavljamo posnetek predavanja, ki si ga lahko ogledate na tej povezavi.

05. 04. 2020

Pozitivno razmišljanje s Saro

Zaradi odpovedi strokovnih srečanj v času koronavirusa smo bili seveda prikrajšani tudi za težko pričakovana predavanja Sare Isaković na temo moči pozitivnega mišljenja. Nekaj utrinkov, pozitivne energije in vzpodbudnih nasvetov pa je vseeno delila z nami v kratkem video posnetku. Vabljeni k ogledu.

 

03. 04. 2020

Predstavitev prek videoklica

Čeprav smo daleč narazen, nam sodobna tehnologija omogoča, da smo vsak trenutek skupaj! NAŠE ZGODBE so prispele iz tiska, spoznate pa jih lahko preko videoklica z uporabo izjemno enostavnega spletnega programa, ki za udeležence ne zahteva dodatne namestitve.

Vabim vas, da me pokličete na 031 446 858 ali mi pišete na vanja.kovacic@dzs.si, da se dogovorimo za termin in podrobnosti video predstavitve gradiv, ki vam bo vzela približno 20 minut. 

Sedaj, ko delamo od doma, so na voljo dopoldanski, popoldanski in celo večerni termini. Prilagodimo se vašim željam. Vesela bom, če se mi šole z večjimi aktivi drugega triletja pridružite v čim večjem številu.